ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
_________ Олеся СОЛОХІНА
01.09.2023
ПЛАН
Заходів Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 щодо профілактики булінгу у закладі
2023/2024 навчальний рік
№ з\п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | 1 раз на рік | Заступник директора з навчально-виховної роботи | |
Чергування вчителів в місцях загального користування (їдальня, коридор, роздягальня,
шкільне подвір’я) і технічними приміщеннями |
Постійно | Заступник директора з навчально-виховної роботи | |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі». Опрацювання Закону України
від 18.02. 2018 №2657 –VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» |
Жовтень | Керівник МО класних керівників | |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Жовтень | Заступник директора з навчально-виховної роботи | |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з
булінгом» |
Упродовж року | Практичний психолог | |
Контроль стану попередження випадків булінгу | Квітень | Заступник директора з навчально-виховної роботи | |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Березень | Заступник директора з навчально-виховної роботи
Практичний психолог |
|
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню. | Упродовж року | Заступник директора з навчально-виховної роботи | |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти. Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків у 1-4 класах | Упродовж року | Класні керівники | |
Створення морально безпечного освітнього
простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
Упродовж року | Класні керівники
|
|
Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | Учителі інформатики | ||
Робота бібліотекаря в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | Упродовж року | Шкільний бібліотекар | |
Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | Січень | Педагог-організатор | |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»
|
Грудень | Класні керівники
Учитель правознавства Практичний психолог |
|
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | Лютий | Класні керівники
Педагог-організатор Вчитель правознавства |
|
Спостереження за
міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах |
Протягом року | Шкільний практичний психолог | |
Створення бази
інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Постійно | Шкільний практичний психолог | |
Діагностика стану
психологічного клімату класу 1-11 Упродовж року |
Постійно | Практичний
психолог
|
|
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 | Постійно | Практичний
психолог |
|
Профілактично-просвітницька,
корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
Упродовж року | Практичний
психолог
|
|
Тематичні батьківські збори
«Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
Упродовж року | Класні керівники
|
|
Поради батькам щодо
зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Упродовж року | Практичний
психолог
|
|
Тренінг «Як навчити дітей
безпеці в Інтернеті» |
За запитом Січень – Лютий | Практичний
психолог
|
|
Інформаційна робота через
інтернет-сторінки |
Упродовж року | Заступник директора
з НВР |