ЗАХОДИ ЛОХВИЦЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ

ЗАХОДИ

ЛОХВИЦЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ

№з\п Назва заходу Строк виконання Відповідальний за виконання
1 Удосконалення нормативно-правової бази щодо національно-патріотичного виховання    
1.1. Розроблення заходів, спрямованих на національно-патріотичне виховання молоді. Щороку серпень Заступник директора з навчально-виховної роботи
1.2 Розроблення методичних засад патріотичного виховання молоді. Щороку серпень Заступник директора з навчально-виховної роботи
2 Створення соціально-педагогічних умов для реалізації національно-патріотичного виховання    
2.1. Проведення нарад, методичних об’єднань з національно-патріотичного виховання.

 

Щорічно Заступник директора з навчально-виховної роботи

Голова МО класних керівників

2.2. Популяризація та широке висвітлення на конференціях, круглих столах, у друкованих засобах, навчально-методичній літературі, фактів і подій, що свідчать про колективну індивідуальну боротьбу за незалежність України у XX столітті, перелічених у Законі України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті» Постійно Заступник директора з навчально-виховної роботи
2.3. Впровадження медіаосвіти в закладі, всебічно використовуючи її можливості для підвищення рівня медіаграмотності та інформаційної грамотності, патріотичної свідомості та критичного мислення учнівської молоді Постійно Заступник директора з навчально-виховної роботи

Вчитель інформатики

2.4. Здійснення науково-дослідницької та освітньо-просвітницької роботи, яка передбачає відновлення історичної пам’яті про тривалі державницькі традиції України (Київська Русь. Велике князівство Литовське, Військо Запорізьке, Гетьманщина, діяльність Українських урядів 1917-1921 років тощо), включно з проведенням фотовиставок, відвідування музейних експозицій, проведенням дискусій, круглих столів із застосуванням регіональних традицій, свідчень усної історії національно-визвольної боротьби українського народу Постійно Педагогічний колектив закладу
2.5. Забезпечення проведення тижнів правової освіти, спрямованих на розвиток у дітей та молоді почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця у суспільстві, можливості реалізації своїх прав у освіти і науки обласних.

 

Відповідно до виховного плану Педагог-організатор
2.6. Комплектування фонду бібліотеки літературою, спрямованою на національно-патріотичне виховання Постійно Адміністрація закладу

Шкільний бібліотекар

2.7. Залучення учасників освітнього процесу до пошуку, охорони, збереження народної культурної

спадщини України (пісні, легенди, перекази тощо)

 

Постійно Класні керівники

Педагог-організатор

Вчителі історії

2.8. Проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, що

сприяють національно-патріотичному вихованню здобувачів освіти

 

Постійно Вчителі фізкультури

 

2.9. Проведения роз’яснювальної роботи серед педагогічних працівників закладу щодо основних умов реалізації завдань паціонально-патріотичного виховання,  навчально-методичного забезпечення освітнього процесу

 

листопад

2022

Заступник директора з навчально-виховної роботи
2.10. Проведення соціологічних досліджень для вивчення потреб молоді. Щороку Практичний психолог
2.11. Забезпечення активної участі сім’ї та родини в розвитку фізичного і морального здорової, патріотично налаштованої зростаючої особистості. Щороку Класні керівники
3 Змістові форми національно-патріотичного виховання    
3.1. Розроблення методичних рекомендацій з національно-патріотичного виховання молодших школярів

у позаурочній роботі, передбачивши теми:

мій родовід;

моя сім’я в історії рідного міста/села;

моє місто/село в історії моєї країни;

національні традиції;

народні промисли;

національні герої;

моя батьківщина – Україна (державні символи, державні свята);

Україна на карті світу.

 

Щорічно Заступник директора з навчально-виховної роботи
3.2. Проведення виховних годин у формі:

зустрічей з волонтерами., учасниками атггитерорнстичної операції (далі – АТО), операції об’єднаних

сил (далі – ООС) та війни, яку Російська Федерація розв’язала і кеде проти України;

інсценізацій українських народних та сучасних казок;

майстер-класів за участю дітей та батьків з виготовлення сувенірів для бійців Збройних сил

України (далі – ЗСУ) та об’єднаних сил;

лекцій-бссід, утому числі із залученням представників громадських об’єднань, щодо необхідності

дотримання у повсякденному житті демократичних принципів

Постійно Класні керівники
3.3. Реалізація виховних проектів: “Пізнай край, де ми живемо, Україною зовемо” (літературно-музичні композиції за творами українських дитячих письменників і композиторів);

“Я і моя родина – казковий дивосвіт” (літературно-музичні композиції за творами українських дитячих письменників і композиторів);  “Моя маленька батьківщина” (презентація виставки творчих робіт дітей та батьків за творами українських дитячих письменників)

Постійно Класні керівники

Педагог-організатор

3.4. Застосування в урочний та позаурочннй час українських народних рухливих ігор з дітьми різних вікових категорій.

 

Постійно Вчителі фізкультури

Класні керівники

3.5. Проведення Всеукраїнського фізкультурно-оздоровчогого заходу для учнів «Cool Games» 2022 – 2025

 

Постійно Педагог-організатор
3.6. Приведення шкільного фізкульгурно-патріотичного фестивалю для учнів «Козацький гарт» 2022 – 2025

 

Постійно Вчителі фізкультури
3.7. Взяти участь у проведенні Всеукраїнського конкурсу “Учитель року” у номінації з навчального предмету “Захист

України”

 

Відповідно до

графіку

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи
3.8. Сприяння екскурсійній діяльності здобувачів освіти ( відвідування

визначних історичних місць, ознайомлення з пам’ятками української історії та культури різних регіонів України)

 

Постійно Класні керівники
3.9. Активізація практики волонтерської роботи Постійно Педагог-організатор
3.10. Проведення освітньо-виховних, інформаційно-просвітницьких, культурологічних заходів з

національно-патріотичного виховання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти

 

Постійно Педагог-організатор

Класні керівники

3.11. Проведення у закладі тижнів правової освіти, верховенства права, нетерпимості до корупції, спрямованих на розвиток у дітей та молоді почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і обов’язків у суспільстві

 

Відповідно до Плану виховної роботи Педагог-організатор

Вчитель права

3.12. Проведення організаційно-масових заходів патріотичного спрямування Постійно Педагог-організатор
3.13. Брати участь у національно-патріотичному конкурсі  «Україна – моя Батьківщина». Постійно Педагог-організатор
4 Організація іформаційно-просвітницької роботи у сфері національно-патріотичного виховання    
4.1 Забезпечення проведення тижнів правової освіти, спрямованих на розвиток у дітей та молоді почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця у суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків Постійно Педагог-організатор

Вчитель права

4.2 Проведення  спеціальних уроків, конкурсів, фестивалів з відзначення Дня української писемності та мови Щорічно до 9 листопада Вчителі української мови та літератури
4.3 Проведення Всеукраїнського місячника у рамках міжнародного місячника шкільної бібліотеки “Виховуємо громадянина – патріота України” Щорічно Педагог-організатор
4.4. Організація обміну з досвіду національно-патріотичного виховання Постійно Класні керівники
4.5. Організація у Інтернет-ресурсах постійно діючих рубрик, що популяризують українську історію, боротьбу українського народу за незалежність, мову та культуру, досвід роботи з національно-патріотичного виховання. Вересень 2022 Учитель інформатики
4.6. Підготовка інформаційної та науково-популярної літератури для батьків з питань патріотичного виховання дітей та молоді у сім’ї; висвітлення в засобах масової інформації кращого досвіду національно-патріотичного виховання Постійно Шкільний бібліотекар
5.1. Реалізація авторських виховних систем та моделей, зорієнтованих на пріоритет національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді шляхом впровадження новітніх технологій та методик Постійно Класні керівники

Педагог-організатор

5.2 Продовження роботи з дослідження та розроблення програмно-методичного забезпечення освітнього процесу національно-патріотичного напряму Щорічно  Заступник директора з навчально-виховної роботи
5.3. Розглянути шкляхи впровадження у закладі Програми «Мова українська школа у поступі до цінностей» Щорічно Заступник директора з навчально-виховної роботи
5.4. Впровадження у роботу школи кращих практик, присвячених національним традиціям  України Постійно  Заступник директора з навчально-виховної роботи
5.5. Проведення майстер-класів, круглих столів із залученням фахівців – розробників змісту національно-патріотичного виховання, культури, громадських організації з метою покращення якості проведення виховних заходів Постійно Заступник директора з навчально-виховної роботи
5.6. Проведення семінарів для педагогічних працівників “Система національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку: пріоритети і засоби у контексті історичних викликів сучасності”; “Виховання елементів патріотизму у дітей старшого віку засобами автентичних ігор” Щорічно Заступник директора з навчально-виховної роботи
5.7. Співпраця з науковими установами з метою впровадження в освітній процес (фізична культура) досвіду проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, що сприяють національно-патріотичному вихованню здобувачів освіти 2022 – 2025 Заступник директора з навчально-виховної роботи

Вчителі фізкультури

6  Військово-патріотичне виховання    
6.1. Оновлення тематичних стендів для предмета «Захист України» з урахуванням типового переліку та найновіших зразків видів зброї за воєнних стратегій вітчизняної розробки Постійно Адміністрація закладу

Вчитель «Захисту України»

6.2. Здійснення перевірки обладнання приміщень для захисту від військових дій Щорічно Адміністрація закладу
6.3. Проведення заходів з виховної роботи серед учнів старшої школи щодо їх готовності стати на захист незалежності й територіальної цілісності України та подальшої служби в військах Збройних Силах України через проведення тематичних конкурсів, вікторин, змагань тощо Постійно  Вчителі «Захисту України»
6.4. Залучення військовослужбовців ЗСУ, учасників АТО та ООС, учасників бойових дій російсько-української війни до проведення навчальних занять із початкової військової підготовки у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти Постійно Вчителі «Захисту України»
6.5. Організація тренувальних зборів юнаків 10 класу та військово-польових зборів 11 класу закладів загальної середньої освіти та професійної (професійно-технічної) освіти на базі військових частин (полігонів). Щорічно Адміністрація закладу

Вчителі «Захисту України»

6.6. Брати участь у проведенні Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») Постійно Адміністрація закладу

Вчителі «Захисту України»

6.7. Проведення з дітьми та учнівською молоддю на рівні закладу безстрокових акцій «Ми разом», спрямованих на допомогу) – пораненим військовим; благодійної акції «3 вірою в серці», спрямованої на підтримку захисників нашої країни, їхніх дітей та родин, медичних працівників і волонтерів, які працюють в зоні бойових дій; мітингу-реквієму на вшанування Героїв Небесної Сотні; зустрічей з учасниками АТО та ООС «В родинному колі» Постійно Адміністрація закладу

Вчителі «Захисту України»

Педагог-організатор

6.8. Залучення учнів до участі у заходах «Вахта нам’яті Небесної сотні.» Постійно Вчителі «Захисту України»

Педагог-організатор

6.9. Проведення тематичних заходів, присвячених героїчним подвигам українських воїнів, боротьбі за територіальну цілісність і незалежність України:

• до Дня пам’яті Героїв Круг

• до Дня Героїв Небесної Сотні;

• до Дня українського добровольця; • до Дня захисника України;

• до Дня Гідності та Свободи

Щорічно

– 29 січня

20 лютого

14 березня

14 жовтня

21 листопада

Педагог-організатор
6.10. Проведення змагань з військово-прикладних видів спорту Постійно Вчителі «Захисту України»

 

6.11. Проведення літературних заходів із ветеранами АТО/ООС, російсько-української війни авторами книг про збройну агресію РФ Постійно Вчителі української мови та літератури

Шкільний бібліотекар

6.12. Зустрічі у колективах закладів усіх рівнів освіти із особами, які перебували у полоні на тимчасово окупованих територіях, в рамках акції «Бранці Кремля» Постійно Педагог-організатор

 

Опубліковано у Агенція новин, Виховна робота, Протидія та попередження булінгу. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *