АЛГОРИТМ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ ПІДВИЩЕНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ УВАГИ

  1. Виявлення учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (присутність девіантної та адиктивної поведінки, резистентність, опір виховним діям)та вивчення їх індивідуальних психологічних якостей  та ведення індивідуальних карток учнів, які потребують особливої педагогічної уваги, а також поновлення списків неблагополучних сімей.
  2. Вивчення взаємовідносин учнів в колективі, в мікроколективі, міжгрупові зв’язки (соціометрія, тестування тощо).
  3. Обстеження житлово-побутових умов функціонально неспроможних сімей та дітей девіантної та адиктивної поведінки, складення актів.
  4. Продовження
Опубліковано у Методичне об'єднання класних керівників. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *