Розробка експерименту Омельницької Т.В.

Експериментуємо вдома…

             Особливість предмета “хімія” полягає в тому, що формування міцних знань можливе тільки у поєднанні теорії з практикою, підкріпленою експериментами.   Хімічний експеримент є початковим джерелом знань, які плавно формують практичні вміння та навички учнів, доводить правильність теоретичних положень. Крім того, він розкриває інтерес учнів до вивчення предмета, формує їх науковий світогляд.

              Формування в учнів умінь проводити хімічний експеримент починається з виховання стійкої уваги, здатність спостерігати за демонстраційним експериментом, який проводить вчитель, осмислювати послідовність дій, прогнозувати кінцевий результат. А під час проведення лабораторних та практичних робіт хімічний експеримент виступає одним з засобів навчання, що підвищує якість знань учнів.
Сьогодні, під час дистанційного навчання, учні охоче виконують домашні хімічні есперименти. Так, учениця Пашко Карина виростила кристал із розчину кухонної солі. Костоглод Амалія за допомогою натурального індикатора (сік з буряка) перевірила кислотність середовища різних побутових засобів, а Сорока Інна довела наявність крохмалю у харчових продуктах. Сьомак Наталія, експериментально підтвердила, що у жорсткій воді краще використовувати синтетичні мийні засоби, а Мороз Артем дослідив хімічні явища у побуті. І це далеко не всі експерименти, які учні охоче виконують вдома, діляться своїми напрацюваннями. 

            Творіть, експериментуйте, адже, як сказав М. Ломоносов: “Хімії ніяким чином навчитися не можливо, не бачачи самої практики, не беручись за хімічні операції”.

Опубліковано у Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *