Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Перспективна участь педагогічних працівників
Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2
у тренінгах та курсова перепідготовка педагогічних працівників
на базі ПОІППО імені М.В.Остроградського
у 2020 році

№ п/п На які курси
направляється
Форма навчання (денна, дистанційна) Прізвище, ім’я, по батькові вчителя Період проходження курсової перепідготовки
1. Учителі початкових класів вищої та першої кваліфікаційних категорій Денна Лазука
Наталія
Павлівна
09.06-18.06
2. Учителі хімії, біології і екології Денна Омельницька
Тетяна
Володимирівна
15.06-01.07
3. Учителі початкових класів другої кваліфікаційної категорії та категорії спеціаліст Денна Заліська
Яна
Івнівна
25.05.-04.06
4. Учителі історії і суспільних дисциплін вищої та першої кваліфікаційної категорії Денна Плужник
Катерина
Юріївна
28.09-13.10

п/п
Категорії слухачів к-ть год. ПІБ педагогічного працівника
Кафедра педагогічної майстерності та інклюзивної освіти
1. Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі (педагогічні працівники ЗЗСО) 16 Лісова А.С.
Кафедра методики змісту освіти
2. Вчимося навчати на засадах компетентнісного підходу (педагогічні працівники) 16 Шагановська Л.І.
3. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів у Новій українській школі (педагогічні працівники) 16 Маценко В.В.
Костоглод Л.А.
Пугач о.В.
Милка Т.І.
Чорнуха О.Мих.
Чорнуха О.М.
Отюцька Г.В.
Омельницька Т.В.
Роман О.М.
Голобородко І.Є.
Шульга О.В.
Потапенко Ю.О.
4. Інноваційні методики в освітньому процесі 16 Чичерська І.В.
5. Завдання зовнішнього незалежного оцінювання на уроках української мови та літератури 16 Гресь Л.В.
6. Особливості функціонування внутрішньої системи якості освіти 8 Солохіна О.Ю.
7. Моделювання сучасного уроку 16 Маценко В.В.
Костоглод Л.А.
Шагановська Л.І.
Плужник К.Ю.
Чичерська І.В.
Пугач О.В.
Милка Т.І.
Чорнуха О.Мих.
Чорнуха О.М.
Отюцька Г.В.
Омельницька Т.В.
Роман О.М.
Голобородко І.Є.
Шульга О.В.
Потапенко Ю.О.
Панченко Л.М.
Ігнатьєва Н.А.
Бараннік Н.І.
Відділ дошкільної, початкової та спеціальної освіти
Для учителів початкових класів:
8. Інтеграція як одна з передумов успішного навчання в початковій школі НУШ. Контикуум інтегрованого навчання. Тематичний та діяльнісний підхід. 15 Лазука Н.П.
Дерев`янко А.В
Пономаренко Т.М.
Хоменко С.І.
9. Проектно-орієнтовні технології навчання в початковій школі. 15 Заліська Я,І.
Фурса Я.В.
Пархоменко В.М.
Лісова А.С.
10. Для вихователів груп продовженого дня:
11. Інноваційні практики для впровадження компетентнісного підходу в освітній процес. 8 Добрянська Н.В.
Відділ природничо-математичних дисциплін та технологій
12. Інтерактивні технології та інформаційно-комунікативні технології на уроках трудового навчання та технології в контексті нової української школи 8 Петренко Ю.І.
13. Формування графічних компетентностей засобами комп’ютерного моделювання та використання ІКТ і графічних редакторів на уроках креслення 8 Петренко Ю.І.
Центр практичної психології і соціальної роботи
14. Технологія оцінки потреб дитини та сім’ї як інструмент забезпечення інтересів дитини (30 год.). 30 Пономаренко Т.В.
Опубліковано у Підвищення кваліфікації педагогічних працівників при ПОІППО | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *