-Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.
– Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району та області.
– Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.
– Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
– Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
– Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.
– Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.
– Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім’ї у становленні юної особистості.
– Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.
– Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.
– Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.
– Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.