Хто не знає іноземної мови, той не знає своєї власної (Й. Гете)
Знання іноземних мов свідчить про всебічний розвиток особистості, розширює світогляд, дозволяє пізнати культуру та звичаї іншого народу. Вивчаючи іноземну мову, людина знайомиться з культурою країни, її літературою, історією, географією.
Саме тому у Лохвицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 в період з 04 по 21 червня було організовано роботу пришкільного мовного табору для учнів 5-их класів під керівництвом вчителів англійської (Потапенко Ю.О.) та німецької мов (Панченко Л.М., Бараннік Н.І.). Варто зазначити, що й учні 4-ого класу не залишались осторонь під час проведення днів англійської мови.
Разом зі своїми наставниками учні здійснили заочну подорож Британією та Німеччиною, пройшли вулицями рідного міста, пригадавши його визначні пам’ятки, відвідали сосновий парк та парк відпочинку, розважаючись та мимоволі розширюючи свій кругозір з іноземної мови. Діти полинули в світ природи, збагативши власний словниковий запас.
Також було організовано День спорту, в ході якого вихованці могли проявити власну спритність під час ігор та кмітливість під час розв’язування ребусів з теми «Спорт».
Цікавими для дітей були День кросвордів іноземною мовою, День створення власних проектів з обраних на власний розсуд тем (мій шлях до школи, канікули моєї мрії, тварини дикої природи, традиції харчування британців та українців).
В День кіно діти переглянули мультфільми та відеоролики, озвучені носіями мов.
Завдяки заходам, проведеним у мовному таборі, діти ще раз переконалися в тому, що навчатися можна цікаво, у грі, вивчений матеріал можна використати в життєвих ситуаціях під час подорожі, спілкування, навчання за кордоном.
Відомий німецький письменник Й.Гете писав: «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина». Тож ми сподіваємось, що практичні заходи, організовані в ході роботи табору, мотивують наших учнів до вивчення іноземних мов.
Хочеться подякувати учням школи Онацькій О. та Портяній А. за допомогу в пошуці пізнавального матеріалу з іноземних мов для зацікавленості до їх вивчення молодшими школярами.