Пояснювальна записка
Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги – найпоширеніша причина порушень поведінки та труднощів у навчанні в дошкільному та шкільному віці. Симптоми СДУГ – моторна незграбність, порушення уваги та імпульсивність – призводять до виражених порушень функціонування дитини в основних сферах життя.
Початок шкільного навчання висуває нові, більш високі вимоги до особистості гіперактивної дитини і його інтелектуальних можливостей. Саме в шкільні роки стають очевидними порушення уваги, труднощі засвоєння шкільних навичок, як наслідок, слабка успішність, невпевненість в собі, знижена самооцінка.
Важливим завданням сучасної школи є досягнення найбільш ефективної форми організації навчальної діяльності дітей. Саме тому проблема надання допомоги гіперактивним дітям є актуальною в педагогіці і психології.
Мета – профілактика шкільної дезадаптації дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (СДУГ), усунення імпульсивності, покращення концентраційної функції уваги, профілактика агресивних форм поведінки за допомогою навчання їх елементам ефективного і позитивного регулювання власною поведінкою.
Завдання
- Розвиток контролю рухової активності.
- Розвиток контролю імпульсивності.
- Розвиток концентрації уваги.
- Розвиток комунікативних навичок.
- Покращення рівня сенсомоторного розвитку.
- Формування позитивного самосприйняття та самооцінки
- .Форми та методи роботи