Корекційно-розвивальні заняття для дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю (СДУГ)

Пояснювальна записка     

         Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги – найпоширеніша причина порушень поведінки та труднощів у навчанні в дошкільному та шкільному віці. Симптоми СДУГ – моторна незграбність, порушення уваги та імпульсивність – призводять до виражених порушень функціонування дитини в основних сферах життя.

         Початок шкільного навчання висуває нові, більш високі вимоги до особистості гіперактивної дитини і його інтелектуальних можливостей. Саме в шкільні роки стають очевидними порушення уваги, труднощі засвоєння шкільних навичок, як наслідок, слабка успішність, невпевненість в собі, знижена самооцінка.

         Важливим завданням сучасної школи є досягнення найбільш ефективної форми організації навчальної діяльності дітей. Саме тому проблема надання допомоги гіперактивним дітям є актуальною в педагогіці і психології.

Мета –  профілактика шкільної дезадаптації дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (СДУГ), усунення імпульсивності, покращення концентраційної функції уваги, профілактика агресивних форм поведінки за допомогою навчання їх елементам ефективного і позитивного регулювання  власною поведінкою.

Завдання

  1. Розвиток контролю рухової активності.
  2. Розвиток контролю імпульсивності.
  3. Розвиток концентрації уваги.
  4. Розвиток комунікативних навичок.
  5. Покращення рівня сенсомоторного розвитку.
  6. Формування позитивного самосприйняття та самооцінки   
  7. .Форми та методи роботи
Опубліковано у Сторінка шкільного психолога. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.