План засідань методичного об’єднаннявчителів природничо-математичного циклуу 2019-2020 навчальному році
Засідання № 1 |
29.09. 2019 р. |
|
1. | Обговорення виконання плану роботи за минулий рік та корекція плану на поточний навчальний рік. Розподіл доручень між членами МО | МИЛКА Т,І,
ВСІ ВЧИТЕЛІ |
2.
|
Опрацювання офіційних документів МОН України щодо викладання предметів природничо -математичного циклу
Аналіз навчальних програм, підручників на 2019-2020 н.р. |
СОЛОХІНА О.Ю. |
3. | Опрацювання програм курсів за вибором | МИЛКА Т.І. |
4. | Звіт про проходження курсової перепідготовки при ПОІППО
Охорона праці на уроках природничо-математичного циклу |
МАЦЕНКО В.В. |
5. | Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та вимог щодо оцінювання письмових робіт школярів | ЧОРНУХА О.М. |
6. | Проблеми адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі, шляхи їх вирішення | РОМАН О.М. |
7. | Про роботу з обдарованими учнями та участь у предметних конкурсах | ЧОРНУХА О.М. |
8. | Про результати незалежного тестування та робота вчителів школи щодо його проведення | ОТЮЦЬКА Г.В. |
Засідання №2 | 08 11.
2019 р. |
|
1. | Інтерактивні методи роботи на уроці з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. З досвіду роботи. | ОМЕЛЬНИКА Т.В. |
2. | Проаналізувати роль компетентнісних задач у формуванні індивідуальної компетентності учнів. | МИЛКА Т.І. |
3. | Про систему роботи вчителя біології Отюцької Г.В. з обдарованими дітьми | ОТЮЦЬКА Г.В. |
4. | Про участь учнів у предметних олімпіадах | РОМАН О.М. |
5. | Огляд новин методичної і педагогічної літератури | ЧОРНУХА О.М. |
6. | Рекомендації до проведення предметних тижнів | МАЦЕНКО В.В. |
7. | Методичні рекомендації щодо організації підготовки учнів до тестування | СОЛОХІНА О.Ю. |
8. | Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності педагога | ЧОРНУХА О.М. |
9. | Оцінювання знань як стимул розвитку пізнавальної діяльності здобувача освіти | ПСИХОЛОГ |
Засідання №3 | 16.01.
2020 р. |
|
1. | Атестація педагогічних працівників. Розгляд і обговорення атестаційних матеріалів | СОЛОХІНА О.Ю. |
2. | Про результати роботи з обдарованими дітьми (олімпіади, конкурси) | ОТЮЦЬКА Г.В. |
3. | Календарно-тематичне планування навчального процесу з математики, фізики, астрономії, інформатики на II семестр | БАРАННІК Н.І. |
4. | Психолого-педагогічні аспекти спілкування вчителя та учня і їх вплив на формування гармонійних взаємовідносин у шкільному колективі | ПСИХОЛОГ |
5. | Про використання ІКТ на уроках | РОМАН О.М. |
6. | Підготовка до ярмарку педагогічних ідей. Розгляд поданих матеріалів | ЧОРНУХА О.М. |
7. | Підготовка стендової інформаційної наочності для випускників 9 і 11 класів у навчальних кабінетах та інформаційних куточків для батьків та учнів щодо підготовки до ДПА та ЗНО | МИЛКА Т.І. |
8. | Огляд методичної літератури | БІБЛІОТЕКАР |
Засідання №4 | 06.05.
2020р. |
|
1. | Про порядок закінчення навчального року, проведення підсумкових контрольних робіт | СОЛОХІНА О.Ю. |
2. | Організація та проведення ЗНО та ДПА з предметів природничо-математичного циклу та підготовка учнів до участі в них | БАРАННІК Н.І. |
3. | Про виконання навчальних програм та річних контрольних робіт | БАРАННІК Н.І. |
4. | Аналіз результатів участі учнів у предметних олімпіадах, конкурсах, написанні робіт в МАН за рік | ЧОРНУХА О.М. |
5. | Організація робіт по підготовці навчальних кабінетів до нового навчального року | МАЦЕНКО В.В. |
6. | Творчі звіти вчителів з проблем, над якими працюють | ВЧИТЕЛІ-
ПРЕДМЕТНИКИ |
7. | Підсумки роботи шкільного методичного об’єднання за рік.
Планування роботи на 2020-2021н.р. |
МИЛКА Т.І. |