Рекомендації вчителям

Правила поведінки з невстигаючими учнями

  • Не ставте невстигаючого учня в несподівану ситуацію «запи¬тання — відповідь»; дайте учневі можливість підготуватися та обмір¬кувати відповідь.
  • Бажано, щоб учень відповідав не усно, а письмово.
  • Засвоєння великого за обсягом, різноманітного складного матеріалу не давайте відраду; розділіть його на окремі інформацій¬ні шматки і подавайте поступово, в міру засвоєння.
  • Не примушуйте невстигаючих учнів відповідати новий, тіль¬ки-но засвоєний на уроці матеріал; відкладіть опитування на нас¬тупний урок, дайте учневі можливість опрацювати його вдома.
  • Продовження статті
Опубліковано у Сторінка шкільного психолога. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.