Як працює НУШ

Питання наступності між початковою ланкою школи та старшою групою дитячого садка завжди було актуальним і належить до числа найважливіших.

Адже школа і дошкільний заклад – дві суміжні ланки в системі освіти, і наші завдання – забезпечити якісний перехід дитини з однієї сходинки на іншу.

Продовжуючи традицію, започатковану в дитячому садку «Теремок», 13 лютого у Лохвицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбувся наступний етап роботи.

На зустріч із своїми колишніми випускниками прибули педагогічні працівники з дошкільних навчальних закладів «Орлятко» і «Теремок».

Вихователі відвідали урок математики в 1-Б класі (вчитель Хоменко С.І.) та інтегрований урок з математики, природознавства та української мови у 3-Б класі (Лісова А.С.).

Вчителі продемонстрували різноманітні форми організації роботи учнів на уроці: індивідуальну, парну, групову, використавши такі методи засвоєння та актуалізації навчального матеріалу як ігри «Оживи число», «Королева краси», «Знайди помилку», «Ланцюжок», «Незнайкова вікторина», рольові ігри «У магазині», «Ми – пасажири», вікторину «Відгадай загадку!», складання сенкану зі словом-відгадкою, творчу роботу з учнями.

Під час обміну педагогічним досвідом із питань реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти вчителі школи та вихователі дитячих садочків зазначили, що такі форми і методи сприяють свідомому сприйняттю і засвоєнню учнями матеріалу, заохочують їх до творчої праці, пошуку самостійних рішень, всебічному розвитку учнів.

Опубліковано у Методичне об'єднання вчителів початкових класів. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.