Цикл уроків з історії 6 клас з теми « Давній Єгипет»

Утворення Єгипетської держави

Тема: Утворення Єгипетської держави.
Мета: вивчити процес утворення та розвитку держави у Давньому Єгипті;
формувати нові поняття «держава», «фараон», «іригаційне рільництво»,
розвивати в учнів уміння локалізувати історичні події у часі, уміння
працювати з історичною картою, таблицями, виховувати повагу до історії
інших країн і минулого.
Переглянути повністю…

Господарське і повсякденне життя єгиптян

Тема : Господарське і повсякденне життя єгиптян.
Мета: вивчити суспільний лад Єгипту, нові поняття поняття «чиновники»,
«чаті», повсякденне життя єгиптян; удосконалювати уміння працювати з
історичними джерелами, роботу в групах; виховувати повагу до різних
верств людей не залежно від їх походження і достатку

Переглянути повністю…

Розквіт та занепад Давньоєгипетської держави

Тема : Розквіт та занепад Давньоєгипетської держави.

Мета: вивчити історію Давнього Єгипту за часів правління фараонів Тутмоса ІІІ, Ехнатона, з’ясувати причини занепаду Єгипту, вивчити поняття і терміни: «Стародавнє царство», «Середнє царство», «Нове царство», «реформа», «внутрішня політика», «династія»; удосконалювати навички групової роботи, вміння презентувати результати роботи; виховувати повагу до історії інших народів і країн

Переглянути повністю…

Релігія та міфологія Давнього Єгипту

Тема : Релігія та міфологія Давнього Єгипту
Мета: вивчити поняття міф, політеїзм, визначати роль релігійних вірувань у
житті єгиптян, розвивати уміння встановлювати причинно – наслідкові
зв’язки виникненя міфів; виховувати повагу, терпимість до різних релігій і
уявлень єгиптян про світ

Переглянути повністю…

Культура в Стародавньому Єгипті 

Тема : Культура в Стародавньому Єгипті
Мета:вивчити розвиток архітектури, писемності, освіти, зародження
наукових знань та їх вплив на історію людства,вивчити поняття «ієрогліфи»,
«папірус»; розвивати вміння робити з ілюстраціями; виховувати почуття
прекрасного.

Переглянути повністю…

Урок узагальнення знань 

Клас ділиться на 4 команди . Кожна команда, завершуючи черговий
етап конкурсного завдання отримує картку з буквою, з якої у фіналі
складається слово. Кількість конкурсів повинна збігатися з кількістю букв у
слові. Якщо команда не впоралася із завданням, то картку з буквою вона не
отримує, а у фіналі спробує скласти слово з наявної кількості груп.

Переглянути повністю…

Урок контрольного оцінювання за темою «Давній Єгипет»

Тема. Урок контрольного оцінювання за темою «Давній Єгипет»
Мета: перевірити та оцінити рівень засвоєння знань, понять і термінів теми,
ступінь розвиненості умінь та навичок.

Переглянути повністю…

Опубліковано у Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.